ניווט

    • הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש

    TeamViewer גירסה חינמית חוסם אותי, יש פתרון?

    רשתות ואינטרנט
    11
    28
    1932
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגב כנושא
    התחבר בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • גרפילוק
      גרפילוק משתמש מתקדם נערך לאחרונה על ידי

      מקבל את ההודעה להלן.
      לדעתי הם סתם חושדים בכשרים :)
      אני משתמש באופן קבוע בשליטה על מחשב אחד בלבד
      לפעמים על עוד אחד או שניים אבל לעיתים רחוקות מאוד מאוד

      בהתחלה הוא נתן לי להמשיך גם אחרי התראה זו
      אבל כעת לא נותן בכלל

      מה עושים?
      יש פתרון?
      יש תחליף?

      תודה
      0_1539541978390_111111111111111.png

      קומפיקס תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • GolanArt
        GolanArt מנהל מקצועות E p E נערך לאחרונה על ידי

        AnyDesk

        גרפילוק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • גרפילוק
          גרפילוק משתמש מתקדם @GolanArt נערך לאחרונה על ידי

          @golanart אמר בTeamViewer גירסה חינמית חוסם אותי, יש פתרון?:

          AnyDesk

          לא מכיר את התוכנה ואת מעלותיה
          האם ניתן להגדיר שם כניסה אוטמטית באופן קבוע? או רק יזום בכל כניסה
          האם ניתן להגדיר שמי שעל המחשב לא יוכל לכבות אותה?

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • קומפיקס
            קומפיקס PRO ניהול @גרפילוק נערך לאחרונה על ידי

            @גרפילוק אמר בTeamViewer גירסה חינמית חוסם אותי, יש פתרון?:

            מקבל את ההודעה להלן.
            לדעתי הם סתם חושדים בכשרים :)
            אני משתמש באופן קבוע בשליטה על מחשב אחד בלבד
            לפעמים על עוד אחד או שניים אבל לעיתים רחוקות מאוד מאוד

            בהתחלה הוא נתן לי להמשיך גם אחרי התראה זו
            אבל כעת לא נותן בכלל

            מה עושים?
            יש פתרון?
            יש תחליף?

            תודה
            0_1539541978390_111111111111111.png

            בינתיים זה כלום.
            אם תמשיך להשתמש בצורה חשודה הם יחסמו אותך.

            גרפילוק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • גרפילוק
              גרפילוק משתמש מתקדם @קומפיקס נערך לאחרונה על ידי

              @פרסומון כבר כעת אני לא מצליח.
              יש להם טופס בקשה שבו אפשר להסביר להם שאני לא משתמש מסחרי
              יש סיכוי לכזה דבר?

              GolanArt תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • GolanArt
                GolanArt מנהל מקצועות E p E @גרפילוק נערך לאחרונה על ידי

                @גרפילוק גם ממני ביקשו כסף... אני דסק מצויינת.

                גרפילוק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • גרפילוק
                  גרפילוק משתמש מתקדם @GolanArt נערך לאחרונה על ידי

                  @golanart אמר בTeamViewer גירסה חינמית חוסם אותי, יש פתרון?:

                  @גרפילוק גם ממני ביקשו כסף... אני דסק מצויינת.

                  כבודו לא ענה על מה ששאלתי :white_frowning_face:

                  קומפיקס אלי tza 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • קומפיקס
                    קומפיקס PRO ניהול @גרפילוק נערך לאחרונה על ידי

                    @גרפילוק אמר בTeamViewer גירסה חינמית חוסם אותי, יש פתרון?:

                    @golanart אמר בTeamViewer גירסה חינמית חוסם אותי, יש פתרון?:

                    @גרפילוק גם ממני ביקשו כסף... אני דסק מצויינת.

                    כבודו לא ענה על מה ששאלתי :white_frowning_face:

                    יש פריצות, אבל אין תמיכה כאן בפריצות.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                    • חיים שוורץ
                      חיים שוורץ נערך לאחרונה על ידי

                      מנסיוני התקנה מחדש של התוכנה יכול לעזור לזה!!!

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                      • אלי tza
                        אלי tza @גרפילוק נערך לאחרונה על ידי אלי tza

                        @גרפילוק אני גם מקבל הודעות "חשד לשימוש מסחרי" ומיום חמישי הפסיק לעבוד לי בהתחלה חשבתי שהם חסמו אותי אבל ראיתי שהתוכנה מנסה להתחבר ולא מצליחה, אז ניסיתי ממחשבים שונים עם חשבונות TeamViewer שונים ועדיין לא היה חיבור בעוד שהשותפים שאינם בנטפרי דיווחו שעובד להם מצויין.
                        התכתבתי עם התמיכה של נטפרי והיום ב"ה חזר לעבוד בלי שעשיתי משהו אצלי, אצלך עדיין לא עובד?

                        גרפילוק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                        • גרפילוק
                          גרפילוק משתמש מתקדם @אלי tza נערך לאחרונה על ידי

                          @אלי-tza אמר בTeamViewer גירסה חינמית חוסם אותי, יש פתרון?:

                          @גרפילוק אני גם מקבל הודעות "חשד לשימוש מסחרי" ומיום חמישי הפסיק לעבוד לי בהתחלה חשבתי שהם חסמו אותי אבל ראיתי שהתוכנה מנסה להתחבר ולא מצליחה, אז ניסיתי ממחשבים שונים עם חשבונות TeamViewer שונים ועדיין לא היה חיבור בעוד שהשותפים שאינם בנטפרי דיווחו שעובד להם מצויין.
                          התכתבתי עם התמיכה של נטפרי והיום ב"ה חזר לעבוד בלי שעשיתי משהו אצלי, אצלך עדיין לא עובד?

                          גדול!!!!
                          לא חשבתי על הכיוון הזה
                          עובד לי כרגע.
                          תודה

                          אלי tza תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • אלי tza
                            אלי tza @גרפילוק נערך לאחרונה על ידי

                            @גרפילוק קיבלתי מהם תגובה עכשיו שגם הם לא עשו כלום... אני ב-X2ONE, איפה אתה?

                            גרפילוק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • גרפילוק
                              גרפילוק משתמש מתקדם @אלי tza נערך לאחרונה על ידי

                              @אלי-tza אמר בTeamViewer גירסה חינמית חוסם אותי, יש פתרון?:

                              @גרפילוק קיבלתי מהם תגובה עכשיו שגם הם לא עשו כלום... אני ב-X2ONE, איפה אתה?

                              019

                              אלי tza תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • אלי tza
                                אלי tza @גרפילוק נערך לאחרונה על ידי

                                @גרפילוק אם לשנינו ביחד הפסיק לעבוד ואח"כ חזר והמשותף היחיד בינינו הוא סינון נטפרי כנראה שבכ"ז נטפרי קשורים לזה.
                                העיקר שעובד רק כדאי לזכור לפעם הבאה שלא תקרה בעז"ה.

                                ליכט תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                • zeev
                                  zeev P נערך לאחרונה על ידי

                                  אין פתרון מיידי
                                  הוא מזהה את שם המחשב

                                  יש פתרון : להתקין מחשב וירטואלי ולעבוד מתוכו

                                  אבל צריך לשאול את המומחים איך מתקינים מחשב וירטואלי

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • ליכט
                                    ליכט @אלי tza נערך לאחרונה על ידי

                                    @אלי-tza אמר בTeamViewer גירסה חינמית חוסם אותי, יש פתרון?:

                                    @גרפילוק אם לשנינו ביחד הפסיק לעבוד ואח"כ חזר והמשותף היחיד בינינו הוא סינון נטפרי כנראה שבכ"ז נטפרי קשורים לזה.

                                    יש עוד משותף ביניכם.... TeamViewer
                                    למה אתה בטוח שלא הם היו אשמים ?

                                    master אלי tza 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                    • master
                                      master @ליכט נערך לאחרונה על ידי

                                      @ליכט
                                      באמת היתה בעיה בנטפרי
                                      גם אני נתקלתי בזה בימים האחרונים
                                      זה טופל

                                      אלי tza תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                      • אלי tza
                                        אלי tza @ליכט נערך לאחרונה על ידי

                                        @ליכט אמר בTeamViewer גירסה חינמית חוסם אותי, יש פתרון?:

                                        יש עוד משותף ביניכם.... TeamViewer
                                        למה אתה בטוח שלא הם היו אשמים ?

                                        פירטתי לעיל:
                                        @אלי-tza אמר בTeamViewer גירסה חינמית חוסם אותי, יש פתרון?:

                                        בהתחלה חשבתי שהם חסמו אותי אבל ראיתי שהתוכנה מנסה להתחבר ולא מצליחה, אז ניסיתי ממחשבים שונים עם חשבונות TeamViewer שונים ועדיין לא היה חיבור בעוד שהשותפים שאינם בנטפרי דיווחו שעובד להם מצויין.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • אלי tza
                                          אלי tza @master נערך לאחרונה על ידי

                                          @master @גרפילוק שוב לא עובד אצלי, איך אצלכם?

                                          גרפילוק בול+ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • גרפילוק
                                            גרפילוק משתמש מתקדם @אלי tza נערך לאחרונה על ידי

                                            @אלי-tza אמר בTeamViewer גירסה חינמית חוסם אותי, יש פתרון?:

                                            @master @גרפילוק שוב לא עובד אצלי, איך אצלכם?

                                            כנ"ל

                                            אלי tza תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            חוקי הפורום - חובה לקרוא!
                                            עיצוב: GolanArt

                                            1
                                            מחובר

                                            2.5k
                                            משתמשים

                                            4.2k
                                            נושאים

                                            32.4k
                                            פוסטים