TeamViewer גירסה חינמית חוסם אותי, יש פתרון?
-
מקבל את ההודעה להלן.
לדעתי הם סתם חושדים בכשרים :)
אני משתמש באופן קבוע בשליטה על מחשב אחד בלבד
לפעמים על עוד אחד או שניים אבל לעיתים רחוקות מאוד מאודבהתחלה הוא נתן לי להמשיך גם אחרי התראה זו
אבל כעת לא נותן בכללמה עושים?
יש פתרון?
יש תחליף?תודה
-
AnyDesk
-
@golanart אמר בTeamViewer גירסה חינמית חוסם אותי, יש פתרון?:
AnyDesk
לא מכיר את התוכנה ואת מעלותיה
האם ניתן להגדיר שם כניסה אוטמטית באופן קבוע? או רק יזום בכל כניסה
האם ניתן להגדיר שמי שעל המחשב לא יוכל לכבות אותה? -
@גרפילוק אמר בTeamViewer גירסה חינמית חוסם אותי, יש פתרון?:
מקבל את ההודעה להלן.
לדעתי הם סתם חושדים בכשרים :)
אני משתמש באופן קבוע בשליטה על מחשב אחד בלבד
לפעמים על עוד אחד או שניים אבל לעיתים רחוקות מאוד מאודבהתחלה הוא נתן לי להמשיך גם אחרי התראה זו
אבל כעת לא נותן בכללמה עושים?
יש פתרון?
יש תחליף?תודה
בינתיים זה כלום.
אם תמשיך להשתמש בצורה חשודה הם יחסמו אותך. -
@פרסומון כבר כעת אני לא מצליח.
יש להם טופס בקשה שבו אפשר להסביר להם שאני לא משתמש מסחרי
יש סיכוי לכזה דבר? -
@גרפילוק גם ממני ביקשו כסף... אני דסק מצויינת.
-
@golanart אמר בTeamViewer גירסה חינמית חוסם אותי, יש פתרון?:
@גרפילוק גם ממני ביקשו כסף... אני דסק מצויינת.
כבודו לא ענה על מה ששאלתי :white_frowning_face:
-
@גרפילוק אמר בTeamViewer גירסה חינמית חוסם אותי, יש פתרון?:
@golanart אמר בTeamViewer גירסה חינמית חוסם אותי, יש פתרון?:
@גרפילוק גם ממני ביקשו כסף... אני דסק מצויינת.
כבודו לא ענה על מה ששאלתי :white_frowning_face:
יש פריצות, אבל אין תמיכה כאן בפריצות.
-
מנסיוני התקנה מחדש של התוכנה יכול לעזור לזה!!!
-
@גרפילוק אני גם מקבל הודעות "חשד לשימוש מסחרי" ומיום חמישי הפסיק לעבוד לי בהתחלה חשבתי שהם חסמו אותי אבל ראיתי שהתוכנה מנסה להתחבר ולא מצליחה, אז ניסיתי ממחשבים שונים עם חשבונות TeamViewer שונים ועדיין לא היה חיבור בעוד שהשותפים שאינם בנטפרי דיווחו שעובד להם מצויין.
התכתבתי עם התמיכה של נטפרי והיום ב"ה חזר לעבוד בלי שעשיתי משהו אצלי, אצלך עדיין לא עובד? -
@אלי-tza אמר בTeamViewer גירסה חינמית חוסם אותי, יש פתרון?:
@גרפילוק אני גם מקבל הודעות "חשד לשימוש מסחרי" ומיום חמישי הפסיק לעבוד לי בהתחלה חשבתי שהם חסמו אותי אבל ראיתי שהתוכנה מנסה להתחבר ולא מצליחה, אז ניסיתי ממחשבים שונים עם חשבונות TeamViewer שונים ועדיין לא היה חיבור בעוד שהשותפים שאינם בנטפרי דיווחו שעובד להם מצויין.
התכתבתי עם התמיכה של נטפרי והיום ב"ה חזר לעבוד בלי שעשיתי משהו אצלי, אצלך עדיין לא עובד?גדול!!!!
לא חשבתי על הכיוון הזה
עובד לי כרגע.
תודה -
@גרפילוק קיבלתי מהם תגובה עכשיו שגם הם לא עשו כלום... אני ב-X2ONE, איפה אתה?
-
@אלי-tza אמר בTeamViewer גירסה חינמית חוסם אותי, יש פתרון?:
@גרפילוק קיבלתי מהם תגובה עכשיו שגם הם לא עשו כלום... אני ב-X2ONE, איפה אתה?
019
-
@גרפילוק אם לשנינו ביחד הפסיק לעבוד ואח"כ חזר והמשותף היחיד בינינו הוא סינון נטפרי כנראה שבכ"ז נטפרי קשורים לזה.
העיקר שעובד רק כדאי לזכור לפעם הבאה שלא תקרה בעז"ה. -
אין פתרון מיידי
הוא מזהה את שם המחשביש פתרון : להתקין מחשב וירטואלי ולעבוד מתוכו
אבל צריך לשאול את המומחים איך מתקינים מחשב וירטואלי
-
@אלי-tza אמר בTeamViewer גירסה חינמית חוסם אותי, יש פתרון?:
@גרפילוק אם לשנינו ביחד הפסיק לעבוד ואח"כ חזר והמשותף היחיד בינינו הוא סינון נטפרי כנראה שבכ"ז נטפרי קשורים לזה.
יש עוד משותף ביניכם.... TeamViewer
למה אתה בטוח שלא הם היו אשמים ? -
@ליכט
באמת היתה בעיה בנטפרי
גם אני נתקלתי בזה בימים האחרונים
זה טופל -
@ליכט אמר בTeamViewer גירסה חינמית חוסם אותי, יש פתרון?:
יש עוד משותף ביניכם.... TeamViewer
למה אתה בטוח שלא הם היו אשמים ?פירטתי לעיל:
@אלי-tza אמר בTeamViewer גירסה חינמית חוסם אותי, יש פתרון?:בהתחלה חשבתי שהם חסמו אותי אבל ראיתי שהתוכנה מנסה להתחבר ולא מצליחה, אז ניסיתי ממחשבים שונים עם חשבונות TeamViewer שונים ועדיין לא היה חיבור בעוד שהשותפים שאינם בנטפרי דיווחו שעובד להם מצויין.
-
-