עסק מכובד וציבור החרדי- הולך ביחד?


  • המאגר En מומחה PRO 5

    אני שמח להיות הראשון בכל קטגוריית 'עסקים', (זה עוד יהיה משהו שלא מובן מאליו בעתיד הלא רחוק!).

    אני תמיד מסתפק, האם יצירת ניואנסים של עסק מסודר ומוצלח, זה משהו שהוא טוב לעסק שלי או להיפך.
    אתן דוגמה קטנה, בזמן האחרון, אני מדביק על כל מחשב שאני מוכר, מדבקה בולטת עם שם העסק.
    הרעיון הוא מאד פשוט, לי המדבקה הזו עולה שקל, ובעל המחשב כשהוא צריך משהו, בין אם שירות/תמיכה, וכן אם הוא צריך לקנות משהו נוסף- ציוד היקפי וכדו', הוא רואה את המדבקה מול העיניים, עם מספר הטלפון שלי, והוא יוצר קשר, וכך הוא גם מקבל שירות טוב יותר ומהיר יותר על המחשב שלו (כן כן, גם לחפש את המספר בזמן שבדיוק יש לו בעיה והוא חייב להוציא עבודה ללקוח וכדו', זה זמן), -ושירות טוב משמעותו לקוחות נוספים, וגם אם הוא צריך דיסק קשיח חיצוני או עכבר או סתם כבל למסך, הוא מתקשר אליי.

    עד כאן הקדמה-
    מה שאני מתחבט, שאני שמתי לב, ואולי גם אני בעצמי כלקוח כך,
    אצלינו בציבור אוהבים 'שטיבל', אל תעשה לנו מדבקות ואל תעשה לנו תפאורה, אנחנו רוצים לקנות בזול ('ולא לשלם על המדבקות וכו').
    מאידך, אני כן רואה סוג של בקשת 'איכות', אנשים מוכנים לשלם יותר על איכות בשנים האחרונות.

    בקיצור, הרבה צדדים למטבע.

    מה אתם אומרים מנסיונכם?



  • @קומפיקס-פרסומון-לשעבר
    דרך הממוצע.
    אני אישית לא אוהב רישמיות כבדה, אבל כן אוהב שיש לוגו נורמלי ומכבד.
    לדעתי עסק שמיוצג בצורה מכובדת ומאידך לקוחותיו יודעים שתמיד יש עם מי לדבר,
    (כן גם במוצאי שבת 😜 )
    מביא יותר לקוחות מאשר עסק שמתנהל רק ברישמיות או כשטיבל.


  • מנהל מקצועות E P E p P P

    @קומפיקס-פרסומון-לשעבר אמר בעסק מכובד וציבור החרדי- הולך ביחד?:

    אני שמח להיות הראשון בכל קטגוריית 'עסקים', (זה עוד יהיה משהו שלא מובן מאליו בעתיד הלא רחוק!).

    אני תמיד מסתפק, האם יצירת ניואנסים של עסק מסודר ומוצלח, זה משהו שהוא טוב לעסק שלי או להיפך.
    אתן דוגמה קטנה, בזמן האחרון, אני מדביק על כל מחשב שאני מוכר, מדבקה בולטת עם שם העסק.
    הרעיון הוא מאד פשוט, לי המדבקה הזו עולה שקל, ובעל המחשב כשהוא צריך משהו, בין אם שירות/תמיכה, וכן אם הוא צריך לקנות משהו נוסף- ציוד היקפי וכדו', הוא רואה את המדבקה מול העיניים, עם מספר הטלפון שלי, והוא יוצר קשר, וכך הוא גם מקבל שירות טוב יותר ומהיר יותר על המחשב שלו (כן כן, גם לחפש את המספר בזמן שבדיוק יש לו בעיה והוא חייב להוציא עבודה ללקוח וכדו', זה זמן), -ושירות טוב משמעותו לקוחות נוספים, וגם אם הוא צריך דיסק קשיח חיצוני או עכבר או סתם כבל למסך, הוא מתקשר אליי.

    עד כאן הקדמה-
    מה שאני מתחבט, שאני שמתי לב, ואולי גם אני בעצמי כלקוח כך,
    אצלינו בציבור אוהבים 'שטיבל', אל תעשה לנו מדבקות ואל תעשה לנו תפאורה, אנחנו רוצים לקנות בזול ('ולא לשלם על המדבקות וכו').
    מאידך, אני כן רואה סוג של בקשת 'איכות', אנשים מוכנים לשלם יותר על איכות בשנים האחרונות.

    בקיצור, הרבה צדדים למטבע.

    מה אתם אומרים מנסיונכם?

    לא רואה סתירה בין שטיבל למדבקה על המחשב.
    המדבקה הזו עולה שקל, אבל שווה אלפים בטווח הארוך.
    המדבקה הזו היא "שטיפת מח" היא להחדיר את הלוגו שלך למוח של הקונה
    ושל כל מי שיפגוש אותה שוב ושוב (בתנאי כמובן שלא תופיע על עמודי חשמל).
    המדבקה הזו לא רק משמשת לטלפון מהיר לשירות נוסף, אלא גם לענות על השאלה,
    תגיד מאיפה אמרת לי שקנית את המחשב?
    מההוא, נו איך קוראים לו, נו אתה מכיר אותו ממקצועות/פרוג, זה עם הלוגו של העכבר
    הירוק, אה שניה אני נזכר, יש מדבקה על המחשב, בעצם מה אני הולך רחוק, כתוב לי
    על המשטח של העכבר, תרשום מספר...


  • מנהלים 5 P P

    @קומפיקס-פרסומון-לשעבר אמר בעסק מכובד וציבור החרדי- הולך ביחד?:

    אני שמח להיות הראשון בכל קטגוריית 'עסקים', (זה עוד יהיה משהו שלא מובן מאליו בעתיד הלא רחוק!).

    אני תמיד מסתפק, האם יצירת ניואנסים של עסק מסודר ומוצלח, זה משהו שהוא טוב לעסק שלי או להיפך.
    אתן דוגמה קטנה, בזמן האחרון, אני מדביק על כל מחשב שאני מוכר, מדבקה בולטת עם שם העסק.
    הרעיון הוא מאד פשוט, לי המדבקה הזו עולה שקל, ובעל המחשב כשהוא צריך משהו, בין אם שירות/תמיכה, וכן אם הוא צריך לקנות משהו נוסף- ציוד היקפי וכדו', הוא רואה את המדבקה מול העיניים, עם מספר הטלפון שלי, והוא יוצר קשר, וכך הוא גם מקבל שירות טוב יותר ומהיר יותר על המחשב שלו (כן כן, גם לחפש את המספר בזמן שבדיוק יש לו בעיה והוא חייב להוציא עבודה ללקוח וכדו', זה זמן), -ושירות טוב משמעותו לקוחות נוספים, וגם אם הוא צריך דיסק קשיח חיצוני או עכבר או סתם כבל למסך, הוא מתקשר אליי.

    עד כאן הקדמה-
    מה שאני מתחבט, שאני שמתי לב, ואולי גם אני בעצמי כלקוח כך,
    אצלינו בציבור אוהבים 'שטיבל', אל תעשה לנו מדבקות ואל תעשה לנו תפאורה, אנחנו רוצים לקנות בזול ('ולא לשלם על המדבקות וכו').
    מאידך, אני כן רואה סוג של בקשת 'איכות', אנשים מוכנים לשלם יותר על איכות בשנים האחרונות.

    בקיצור, הרבה צדדים למטבע.

    מה אתם אומרים מנסיונכם?

    לא מנסיון, אבל לפי דעתי "מכובד" ו"חרדי" - הכי הולך ביחד.
    כשאני רואה עסק ממותג טוב, ומספר כשר על ידו -- אני כבר נהיה לקוח, גם אם כרגע אני לא צריך מוצר. (ע"ע כשר-נט ועוד גדולים וטובים).
    אם תהיה מדבקה יפה (תחשוב אפילו על "סקודיקס" בולט - כמו הסמלים של מל"מ שכר על הרכבים), בגודל ובמקום נורמלי - זה בכלל יפה.

    הנושא שהכנסת בהבלעה, איזה עסק אתה רוצה להיות, אם שטיבל זול, או איכותי ויוקרתי - הוא עניין אחר, שאתה צריך להיות סגור עליו הרבה לפני שאתה בכלל סגור על שם ולוגו...


  • המאגר En מומחה PRO 5

    תודה לכולם על התגובות.
    ל @משרדי - דוקא יש לי כן שעות מוגדרות. אני לא עונה בשעות הקטנות של הלילה. לפעמים במייל אני יותר זמין, אבל בטלפון, על פי רוב לא. אני לא יודע מה אתה מתכוון 'במוצאי שבת', אבל אני חושב, שלא רק בשבילי, גם בשביל הלקוחות טוב שהם יודעים שיש שעות מסודרות. (לא צריך להגזים 🙂 שעה ביום...)

    ל @GolanArt - תודה על תגובתך, ובפרט על ההדגמה בסוף.

    המדבקה זה רק דוגמה. יש עוד כמה דברים. אבל הכיוון שווה.

    ל @שלום-דיין כמובן שכן רציתי לשמוע מניסיון, אבל זה ודאי שחרדים לא אוהבים את החנויות הענקיות שמשקיעים שם ב'חווית קניה' יותר מידי. (גם אצל החרדים יש ויש כמובן, וזה לא קשור לאיכות החיים של האדם לדעתי). וזה ודאי שיש את האלה שנהנים לצאת עם הרגשה ש'מצאתי את הדיל באיזה מקלט...'.

    בכל מקרה, לגבי השורה האחרונה שלך- אני רוצה להיות מכובד ומסודר ולא 'שטיבל' כהגדרתו, אבל מה לא עושים בשביל כסף ? 🙂


  • מנהלים 5 p P P

    אחד העשירים הגדולים בעולם לא-זוכר-את-שמו התחיל את דרכו כמשווק תמרוקים ובשמים, היה דופק מבית לבית ומציע את מרכולתו.
    מטבע הדברים ספג ביזיונות ונתקל בתגובות לא נעימות, במידה והצליח למכור לאחד מתוך עשר היה נחשב לו להצלחה מרובה.
    אך הוא התעקש ולא ויתר עד שגדל ופתח חברה משלו לתמרוקים, והשאר מה שנקרא - היסטוריה...
    מה שמעניין, שעד היום אותה חברה עושה את הפרסומים בשחור לבן, זכר לאותם ימים שבעל הבית הדפיס דפי פרסום בשחור לבן מחוסר תקציב.

    התחלת בקטן, מכירות מוצרים בזול מהבית, קשר אישי עם אנשים. כעת אתה גודל ב"ה וממסד את כל הפעילות, החשש לאבד את הלקוחות הקודמים הוא מוצדק, וכמו בסיפור אני חושב שכדאי להשאיר זכר כלשהו, לדוגמה לציין בכמה שנים הקרובות 'פרסומון לשעבר' או לשבץ את הלוגו החביב והמאולתר במסגרת קטנה בצד במודעות הפרסומת.
    בסופו של דבר מטבע הדברים אתה תפסיד כנראה את הלקוחות שאוהבים את השטיבל השחור והזול אבל תרוויח את הלקוחות המסודרים והכבדים.


  • 5

    @קומפיקס-פרסומון-לשעבר אמר בעסק מכובד וציבור החרדי- הולך ביחד?:

    אני שמח להיות הראשון בכל קטגוריית 'עסקים', (זה עוד יהיה משהו שלא מובן מאליו בעתיד הלא רחוק!).

    אני תמיד מסתפק, האם יצירת ניואנסים של עסק מסודר ומוצלח, זה משהו שהוא טוב לעסק שלי או להיפך.
    אתן דוגמה קטנה, בזמן האחרון, אני מדביק על כל מחשב שאני מוכר, מדבקה בולטת עם שם העסק.
    הרעיון הוא מאד פשוט, לי המדבקה הזו עולה שקל, ובעל המחשב כשהוא צריך משהו, בין אם שירות/תמיכה, וכן אם הוא צריך לקנות משהו נוסף- ציוד היקפי וכדו', הוא רואה את המדבקה מול העיניים, עם מספר הטלפון שלי, והוא יוצר קשר, וכך הוא גם מקבל שירות טוב יותר ומהיר יותר על המחשב שלו (כן כן, גם לחפש את המספר בזמן שבדיוק יש לו בעיה והוא חייב להוציא עבודה ללקוח וכדו', זה זמן), -ושירות טוב משמעותו לקוחות נוספים, וגם אם הוא צריך דיסק קשיח חיצוני או עכבר או סתם כבל למסך, הוא מתקשר אליי.

    עד כאן הקדמה-
    מה שאני מתחבט, שאני שמתי לב, ואולי גם אני בעצמי כלקוח כך,
    אצלינו בציבור אוהבים 'שטיבל', אל תעשה לנו מדבקות ואל תעשה לנו תפאורה, אנחנו רוצים לקנות בזול ('ולא לשלם על המדבקות וכו').
    מאידך, אני כן רואה סוג של בקשת 'איכות', אנשים מוכנים לשלם יותר על איכות בשנים האחרונות.

    בקיצור, הרבה צדדים למטבע.

    מה אתם אומרים מנסיונכם?

    גם אני באופן אישי פחות מקפיד על נראות נוצצת ואני מכיר עוד חנויות כאלו,
    אבל חייב להיות ברור, יש אנשים שאוהבים שטיבל ויש אנשים שאוהבים מסודר ומכובד, וברך כלל אלו אנשים שמרשים לעצמם להוציא יותר כסף על אותו מוצר,
    ומכאן לתשובה לשאלה מה עדיף,
    אתה יכול להחליט איך העסק שלך יראה אבל בשום פנים ואופן אסור לבלבל את הלקוחות כלומר אם החלטת שהעסק הוא שטיבל תביא מוצרים שיעמדו בדרישות הלקוחות במחירים שמתאימים לשטיבל, ואם החלטת להביא מוצרים יקרים או יוקרתיים יותר אז אתה צריך גם להתאים את מראה העסק שיתאים למחירים היקרים,
    לסיכום: אפשר ככה ואפשר ככה אבל חייבים להתאים את כל מרכיבי העסק שיתאימו אחד עם השני וישדרו מסר אחיד ולא מבלבל,
    וללא קשר למה שכתבתי פה אלא לשאלה האם להדביק מדבקות,
    זה כבר לא קשור לשטיבל או מכובד זה כבר קשור לשירות לקוחות ופרסום,
    מקווה שעזרתי!


  • SU 5 P

    @Bestik אמר בעסק מכובד וציבור החרדי- הולך ביחד?:

    @קומפיקס-פרסומון-לשעבר אמר בעסק מכובד וציבור החרדי- הולך ביחד?:

    אני שמח להיות הראשון בכל קטגוריית 'עסקים', (זה עוד יהיה משהו שלא מובן מאליו בעתיד הלא רחוק!).

    אני תמיד מסתפק, האם יצירת ניואנסים של עסק מסודר ומוצלח, זה משהו שהוא טוב לעסק שלי או להיפך.
    אתן דוגמה קטנה, בזמן האחרון, אני מדביק על כל מחשב שאני מוכר, מדבקה בולטת עם שם העסק.
    הרעיון הוא מאד פשוט, לי המדבקה הזו עולה שקל, ובעל המחשב כשהוא צריך משהו, בין אם שירות/תמיכה, וכן אם הוא צריך לקנות משהו נוסף- ציוד היקפי וכדו', הוא רואה את המדבקה מול העיניים, עם מספר הטלפון שלי, והוא יוצר קשר, וכך הוא גם מקבל שירות טוב יותר ומהיר יותר על המחשב שלו (כן כן, גם לחפש את המספר בזמן שבדיוק יש לו בעיה והוא חייב להוציא עבודה ללקוח וכדו', זה זמן), -ושירות טוב משמעותו לקוחות נוספים, וגם אם הוא צריך דיסק קשיח חיצוני או עכבר או סתם כבל למסך, הוא מתקשר אליי.

    עד כאן הקדמה-
    מה שאני מתחבט, שאני שמתי לב, ואולי גם אני בעצמי כלקוח כך,
    אצלינו בציבור אוהבים 'שטיבל', אל תעשה לנו מדבקות ואל תעשה לנו תפאורה, אנחנו רוצים לקנות בזול ('ולא לשלם על המדבקות וכו').
    מאידך, אני כן רואה סוג של בקשת 'איכות', אנשים מוכנים לשלם יותר על איכות בשנים האחרונות.

    בקיצור, הרבה צדדים למטבע.

    מה אתם אומרים מנסיונכם?

    גם אני באופן אישי פחות מקפיד על נראות נוצצת ואני מכיר עוד חנויות כאלו,
    אבל חייב להיות ברור, יש אנשים שאוהבים שטיבל ויש אנשים שאוהבים מסודר ומכובד, וברך כלל אלו אנשים שמרשים לעצמם להוציא יותר כסף על אותו מוצר,
    ומכאן לתשובה לשאלה מה עדיף,
    אתה יכול להחליט איך העסק שלך יראה אבל בשום פנים ואופן אסור לבלבל את הלקוחות כלומר אם החלטת שהעסק הוא שטיבל תביא מוצרים שיעמדו בדרישות הלקוחות במחירים שמתאימים לשטיבל, ואם החלטת להביא מוצרים יקרים או יוקרתיים יותר אז אתה צריך גם להתאים את מראה העסק שיתאים למחירים היקרים,
    לסיכום: אפשר ככה ואפשר ככה אבל חייבים להתאים את כל מרכיבי העסק שיתאימו אחד עם השני וישדרו מסר אחיד ולא מבלבל,
    וללא קשר למה שכתבתי פה אלא לשאלה האם להדביק מדבקות,
    זה כבר לא קשור לשטיבל או מכובד זה כבר קשור לשירות לקוחות ופרסום,
    מקווה שעזרתי!

    כמו תמיד, ציבור הלקוחות מתחלק לשניים ובעולם של היום, כנראה לארבע, כך שבכל מקרה, לאיזה כיוון שתחליטו לפנות, יפלו לקוחות מצד אחד ויגיעו חדשים מהצד השני, בעידן של השיווק הכ"כ שיווקי של השנים האחרונות, אם מוכרים לפי כל הכללים של השיווק, אתה לא צריך למכור מוצר אמיתי או שירות אמיתי, אלא רגש וריגוש וקצת עבודה בעיניים (לא שקר ח"ו).
    לאור הנ"ל, ישנם עסקים, חנויות, נותני שירות וכו' שרק 10% ממה שקנית זה צורך אמיתי והשאר זה צורך רגשי, כך שכל אחד יחליט מה טוב לו, ואם מישהו מוכן לשלם טבין ותקילין על התרגשות במקום על מוצר, ויש הרבה כאלה, בבקשה.
    אני אישית יש לי רתיעה ממוצרים או שירותים נוצצים ורשמיים מידי, וזה מדליק לי נורה אדומה שבעצם אני לא משלם על מוצר נטו, אלא בעיקר על כל הטרררם מסביב.
    מצד שני, גם שטיבל לא מספק אותי, ואני רוצה נראות טובה ומכובדת, אבל אמיתית, בלי תפאורה מזוייפת (אם זה בקטנה, זה בסדר, קצת שיווק עוד מותר).


  • 5

    @פנחס-מרבך אמר בעסק מכובד וציבור החרדי- הולך ביחד?:

    @Bestik אמר בעסק מכובד וציבור החרדי- הולך ביחד?:

    @קומפיקס-פרסומון-לשעבר אמר בעסק מכובד וציבור החרדי- הולך ביחד?:

    אני שמח להיות הראשון בכל קטגוריית 'עסקים', (זה עוד יהיה משהו שלא מובן מאליו בעתיד הלא רחוק!).

    אני תמיד מסתפק, האם יצירת ניואנסים של עסק מסודר ומוצלח, זה משהו שהוא טוב לעסק שלי או להיפך.
    אתן דוגמה קטנה, בזמן האחרון, אני מדביק על כל מחשב שאני מוכר, מדבקה בולטת עם שם העסק.
    הרעיון הוא מאד פשוט, לי המדבקה הזו עולה שקל, ובעל המחשב כשהוא צריך משהו, בין אם שירות/תמיכה, וכן אם הוא צריך לקנות משהו נוסף- ציוד היקפי וכדו', הוא רואה את המדבקה מול העיניים, עם מספר הטלפון שלי, והוא יוצר קשר, וכך הוא גם מקבל שירות טוב יותר ומהיר יותר על המחשב שלו (כן כן, גם לחפש את המספר בזמן שבדיוק יש לו בעיה והוא חייב להוציא עבודה ללקוח וכדו', זה זמן), -ושירות טוב משמעותו לקוחות נוספים, וגם אם הוא צריך דיסק קשיח חיצוני או עכבר או סתם כבל למסך, הוא מתקשר אליי.

    עד כאן הקדמה-
    מה שאני מתחבט, שאני שמתי לב, ואולי גם אני בעצמי כלקוח כך,
    אצלינו בציבור אוהבים 'שטיבל', אל תעשה לנו מדבקות ואל תעשה לנו תפאורה, אנחנו רוצים לקנות בזול ('ולא לשלם על המדבקות וכו').
    מאידך, אני כן רואה סוג של בקשת 'איכות', אנשים מוכנים לשלם יותר על איכות בשנים האחרונות.

    בקיצור, הרבה צדדים למטבע.

    מה אתם אומרים מנסיונכם?

    גם אני באופן אישי פחות מקפיד על נראות נוצצת ואני מכיר עוד חנויות כאלו,
    אבל חייב להיות ברור, יש אנשים שאוהבים שטיבל ויש אנשים שאוהבים מסודר ומכובד, וברך כלל אלו אנשים שמרשים לעצמם להוציא יותר כסף על אותו מוצר,
    ומכאן לתשובה לשאלה מה עדיף,
    אתה יכול להחליט איך העסק שלך יראה אבל בשום פנים ואופן אסור לבלבל את הלקוחות כלומר אם החלטת שהעסק הוא שטיבל תביא מוצרים שיעמדו בדרישות הלקוחות במחירים שמתאימים לשטיבל, ואם החלטת להביא מוצרים יקרים או יוקרתיים יותר אז אתה צריך גם להתאים את מראה העסק שיתאים למחירים היקרים,
    לסיכום: אפשר ככה ואפשר ככה אבל חייבים להתאים את כל מרכיבי העסק שיתאימו אחד עם השני וישדרו מסר אחיד ולא מבלבל,
    וללא קשר למה שכתבתי פה אלא לשאלה האם להדביק מדבקות,
    זה כבר לא קשור לשטיבל או מכובד זה כבר קשור לשירות לקוחות ופרסום,
    מקווה שעזרתי!

    וקצת עבודה בעיניים (לא שקר ח"ו).

    פה אני חולק על זה ואומר שעבודה בעיניים ושקר זה היינו הך (אלא אם כן לא הבנתי אותך נכון ואם כן תקן אותי) אני עברתי הרבה קורסים במכירות וקראתי גם ספרים וכל המקצוענים בתחום אומרים חד משמעית שלעבוד על לקוחות לא הולך ולא רק זה אלא גם כן מבריח לקוחות, ולכן מומלץ מאד להתרחק מזה,

    לאור הנ"ל, ישנם עסקים, חנויות, נותני שירות וכו' שרק 10% ממה שקנית זה צורך אמיתי והשאר זה צורך רגשי,

    מחקרים מראים שיותר מתשעים אחוז מהקניות שלנו הם רגשיות ככה שזה בסדר גמור וכך מתנהל העולם,

    כך שכל אחד יחליט מה טוב לו, ואם מישהו מוכן לשלם טבין ותקילין על התרגשות במקום על מוצר, ויש הרבה כאלה, בבקשה.

    כנ''ל שמעתי מהרבה מאסטרים בתחום המכירות שברוב המקרים רכישות של אנשים באים לענות על צורך ריגשי כלשהי ולאו דווקא בהקשר של המוצר ככה שהתרגשות בקניה הוא דבר טוב ומועיל, ואדרבא איש מכירות טוב ומוכשר יודע להצית את הדמיון של הלקוח, ולא ממקום אנוכי שהלקוח יקנה מה שהוא לא צריך, אלא כדי לתת ללקוח את הצורך האמיתי שזה ריגוש,

    מצד שני, גם שטיבל לא מספק אותי, ואני רוצה נראות טובה ומכובדת, אבל אמיתית, בלי תפאורה מזוייפת (אם זה בקטנה, זה בסדר, קצת שיווק עוד מותר).

    כמו שאמרתי למעלה:
    נראות טובה ומכובדות לא בהכרח מראים על שווק אגרסיבי, אלא הרבה פעמים זה פשוט מראה שבעל העסק מכבד את הלקוחות שלו, ובדרך כלל זה באמת מגיע ממקום אמיתי של לכבד, ולא ממקום של לקרוץ או לשכנע לקנות משהו שאתה לא צריך או רוצה,


  • SU 5 P

    @Bestik
    אני חותם על כל מילה שלך, ורובם ככולם משתדלים להיות בסדר וכמובן הקצנתי וסמכתי על האינטלגנציה שלכם שתבינו...
    פשוט נפגשתי לאחרונה עם סיטואציה קיצונית כזאת...


  • המאגר En מומחה PRO 5

    @פנחס-מרבך
    היה נראה שאתה קצת מגזים בתגובה הראשונה שלך, ושמחתי לקרוא את התגובה השניה, שאכן אתה מודע לכך.
    עדיין, יש איזשהו חוסר הבנה אצלי, ואולי גם אתה בעצמך לא סגור על זה, מה בדיוק אתה מחפש, מחד, אתה ממש 'שונא' נוצץ, מאידך, אתה גם לא רוצה שטיבל. כמובן שיש את הקו האמצעי, אבל אם תקרא היטב את מה שכתבת, נראה שגם לקו האמצעי הזה לא נשאר מקום.



  • כמעט כל הציבור העסקי יודע ללמוד פרסומות ומיתוגים.
    ולכן, כשעסק מתמתג נכון, הקהל העסקי - שכנראה זה קהל היעד שלך - מסתכל עליו כעסק מצליח וטוב.

    כמו"כ אנשים לומדים את המסר מהמיתוג, שבדרך כלל זה גם נכון,
    כמעט לא תמצא עסק, (חוץ מכזה שאינו רוצה להצליח), שמתמתג כנותן שירות מקצועי, ובפועל הוא לא נותן לא זה ולא זה.

    ולכן, אם רצונך להתעסק עם שטיבלאך'ים, זה נכון שיש מה לפחד.
    אבל אם רצונך להתעסק עם עסקים ואנשים נורמלים, אז מיתוג נכון וממוקד,
    לא משהו שהופך את העסק למקצוענים דווקא, רק כזה שמתמקד באמינות, מקצועיות ושירות
    רק תגביר את תנועת הלקוחות.


  • 5

    @קומפיקס-פרסומון-לשעבר מסכים מאוד שיש התלבטות. אך אני אנסה לכתוב מהנסיון שלי
    בעיסוק שלי כסוכן של אינטרנט נטפרי, כמובן שהטלפון שלי הוא סלולרי. וחשבתי שיותר טוב יהיה שיהיה מצב להשאיר הודעה וגם יהיה מידע חיוני שאני לא אצטרך לדבר עם כל לקוח על כל דבר זניח לדוגמא מה הטלפון של החברה שמספק את האינטרנט.
    עשיתי מרכזיה על הטלפון שלי שהיה איזה תקליט "שלום, תודה שהתקשרת וכו' ואם אין מענה תשאירו הודעה וכ, אם יש בעיה תפנו לחברה, לקבלת טלפון של החברה תקישו 3 כו''" והבנתי מהר מאוד שהציבור לא אהב.....
    הציבור אהב את היחס אישי. שירות. טלפון סלולרי שגם אם באמת אני לא זמין המון שעות (לומד ב''ה בכולל) אבל ברגע שזה לא איזה מרכזיה שלא יודעים האם באמת מגיע ישירות הטלפון אלי או לא, יש מספר סלולרי שאפשר להתקשר כו'.
    וכאן הבנתי שכן יש להשאיר אופציה להשאיר הודעות, אבל בתחילת השיחה יהיה צליל או מוזיקה בהמתנה. וזה מה שעשיתי.
    ובאמת רק אח''כ התחלתי למתג יותר טוב את העסק עם לוגו ואם דף נחיתה מהממים שחברי הדגול והמיוחד @GolanArt עשה בעבורי.
    המסקנה מכל זה אני חושב שיש לשלב בין הדברים. חייבים מיתוג טוב ועסק מכובד, כי הציבור אוהב הרבה חיצוניות. אבל בכדי שלא נאבד את הלקוחות שפחות מחוברים לזה, יש לפרסם טלפון סלולרי וכן לתת שירות טוב ולפעמים בשעות לא שעות. וזה מאזן את הענין.
    אני מכיר חנות שמוכר בכמויות, והוא פרסם ממש כלום. ובעל החנות אמר לי מפורשות, במקום לבזבז בפרסום, שירות טוב מביא עוד לקוח וכן הלאה.


  • 3

    @קומפיקס-פרסומון-לשעבר אני חושב שגומחת עבודה ומענה בשעות X ישאירו אותך בשטיבליות מסויימת.
    אך גם בתוככי השטטעל הציבור מחפש את המקצוענים, אלו שסומכים על מילתם.
    וזה דבר העובר בעיקר מפה לאוזן ויכול להתווסף ללוגו נקי ומרשים.


התחבר כדי לפרסם תגובה
 

15
מחובר

1.4k
משתמשים

2.8k
נושאים

21.9k
פוסטים